Skip to main content

Netherlands Wedding Photographer – Marina & Joseph

Am inceput tot mai mult sa calatorim si ne place asta la nebunie! Desi, de multe ori asta inseamna mult mai multe zile pe drum, o logistica mult mai stricta a echipamentului, fiindca vorbim de un zbor cu avionul, inchirierea unei masini, mai multa oboseala, si o pisica care ramane singura fara stapani acasa :)), deci practic e o provocare pentru noi si ne place asta fiindca suntem doi, fiindca petrecem timp valoros impreuna si pe langa asta cunoastem oameni foarte faini care ne devin dragi!

Acesti oameni sunt si Marina & Joseph! 🙂

Am plecat din Bucuresti, am aterizat in Dusseldorf in Germania, iar apoi am condus pana in Vijlen (Olanda) unde ne-am cazat si intalnit pentru prima oara cu Marina & Joseph, am avut ocazia sa ne cunoastem mai bine si sa discutam toate detaliile pentru ziua urmatoare.

Marina & Joseph si-au dorit o nunta mica, doar alaturi de prieteni si familie, cei dragi lor, si au ales ca locatie pentru aceasta, castelul Bloemendal, intr-un mic orasel din Olanda, aproape de Maastricht, un loc superb unde ai putea sa te obisnuiesti :)). Ne-am inceput ziua cu pregatirile celor doi, iar la un moment dat intr-o singura camera se vorbeau 5 limbi diferite :).

A fost prima oara pentru noi cand am ajuns in Olanda iar de dimineata vremea ne-a dat ceva emotii doar ca sa aflam mai tarziu ca este ceva obisnuit ca vremea sa se schimbe complet pe parcursul zilei. Am ajuns astfel intr-o biserica superba pe ploaie si am iesit din ea pe un soare puternic de vara. Apoi am ajuns la receptie, unde am inceput sedinta foto cu cei doi, au ajuns si invitatii, Marina si Joseph au sarbatorit cu o sampanie in cinstea lor, a urmat o serie de pupaturi, imbratisari, felicitari,  iar apoi a urmat cel mai dulce moment tortul si abia apoi a inceput party-ul, o atmosfera relanxanta imbinata cu multa voie buna, dansuri si distractie . 😀

Marina si Joseph sunteti minunati si ne-a facut mare placere sa fim alaturi de voi, sa va cunoastem si sa fim ai vostri wedding photographers! 😀